නිර්මාණ සඟරාව
නිර්මාණ සඟරාව
Brooch

"Emerald" - Project Asia Metamorphosis

Brooch විෂයයක චරිතය හා බාහිර හැඩය ආභරණයක නව සැලසුම වෙනස් කිරීමට ඉඩ දෙයි. සජීවී ස්වභාවය තුළ එක් කාල පරිච්ඡේදයක් තවත් කාල පරිච්ඡේදයකට වෙනස් වේ. වසන්තය ශීත following තුව අනුගමනය කරන අතර උදේ පැමිණෙන්නේ රාත්‍රියට පසුවය. වර්ණ මෙන්ම වායුගෝලයද වෙනස් වේ. ප්‍රතිස්ථාපනය කිරීමේ, ප්‍රතිස්ථාපනය කිරීමේ මෙම මූලධර්මය «ආසියා මෙටෝමෝෆෝසිස් of හි අලංකාරයන් වෙත ඉදිරියට ගෙන එනු ලැබේ, විවිධ ප්‍රාන්ත දෙකක්, එක් වස්තුවක පිළිබිඹු නොවන සංක්ෂිප්ත රූප දෙකක් මෙහි එකතුවකි. ඉදි කිරීම්වල චලනය කළ හැකි අංග මගින් ආභරණවල ස්වභාවය සහ පෙනුම වෙනස් කිරීමට හැකි වේ.

වේශ නිරූපණ

Kjaer Weis

වේශ නිරූපණ Kjaer Weis රූපලාවණ්‍ය රේඛාවේ සැලසුම කාන්තාවන්ගේ වේශ නිරූපණයේ මූලධර්ම එහි අත්‍යවශ්‍ය යෙදුම් අංශ තුනට බෙදා දෙයි: තොල්, කම්මුල් සහ ඇස්. අපි වැඩි දියුණු කිරීම සඳහා භාවිතා කරන අංග පිළිබිඹු වන පරිදි හැඩැති සංයුක්ත නිර්මාණය කළෙමු: තොල් සඳහා සිහින් සහ දිගු, කම්මුල් සඳහා විශාල හා හතරැස්, ඇස් සඳහා කුඩා හා වටකුරු. සමනලයකුගේ පියාපත් මෙන් විහිදෙන නවෝත්පාදක පාර්ශ්වීය චලනයකින් සංයුක්ත විවර වේ. මුලුමනින්ම නැවත පිරවිය හැකි මෙම සංයුක්ත ප්‍රතිචක්‍රීකරණයට වඩා හිතාමතාම සංරක්ෂණය කර ඇත.

ඇනලොග් ඔරලෝසුව

Kaari

ඇනලොග් ඔරලෝසුව මෙම සැලසුම පදනම් වී ඇත්තේ ස්ථාවර 24 පැය ඇනලොග් යාන්ත්‍රණයක් මතය (අර්ධ වේගය පැය අත). මෙම සැලසුම චාප හැඩැති ඩයි කප්පාදුවකින් සපයනු ලැබේ. ඔවුන් හරහා, හැරවුම් පැය සහ මිනිත්තුව දෑත් දැකිය හැකිය. පැය අත (තැටිය) විවිධ වර්ණ කොටස් දෙකකට බෙදා ඇත, ඒවා භ්‍රමණය වන අතර දෘශ්‍යමාන වීමට පටන් ගන්නා වර්ණය අනුව AM හෝ PM වේලාව දක්වයි. මිනිත්තුවේ අත විශාල අරය චාපය හරහා පෙනෙන අතර මිනිත්තු 0-30 ඩයල් (චාපයේ අභ්‍යන්තර අරය මත පිහිටා ඇත) සහ මිනිත්තු 30-60 ක තව් (පිටත අරය මත පිහිටා ඇති) අනුරූප වන්නේ කුමන මිනිත්තුවද යන්න තීරණය කරයි.

නවීන ඇඳුම් ලෝෆර්

Le Maestro

නවීන ඇඳුම් ලෝෆර් සෘජු ලෝහ ලේසර් සින්ටර්ඩ් (ඩීඑම්එල්එස්) ටයිටේනියම් 'මැට්‍රික්ස් විලුඹ' ඇතුළත් කිරීමෙන් ලී මාස්ට්‍රෝ ඇඳුම් සපත්තුවේ විප්ලවීය වෙනසක් සිදු කරයි. 'න්‍යාස විලුඹ' විලුඹ කොටසේ දෘශ්‍ය ස්කන්ධය අඩු කරන අතර ඇඳුම් සපත්තුවේ ව්‍යුහාත්මක අඛණ්ඩතාව පෙන්නුම් කරයි. අලංකාර වැම්පය සම්පුර්ණ කිරීම සඳහා ඉහළ ධාන්ය සම් ඉහළ ඉහළ අසමමිතික නිර්මාණය සඳහා යොදා ගනී. විලුඹ කොටස ඉහළට ඒකාබද්ධ කිරීම දැන් සිනිඳු හා පිරිපහදු කළ සිල්වට් එකකට සංයුක්ත වී ඇත.

පර්යේෂණ සන්නාමය

Pain and Suffering

පර්යේෂණ සන්නාමය මෙම සැලසුම විවිධ ස්ථරවල දුක් වේදනා ගවේෂණය කරයි: දාර්ශනික, සමාජ, වෛද්‍ය සහ විද්‍යාත්මක. මගේ පෞද්ගලික දෘෂ්ටි කෝණයෙන්, දුක් වේදනා හා වේදනාව බොහෝ මුහුණු හා ස්වරූපවලින්, දාර්ශනික හා විද්‍යාත්මකව එන බව මම දුටුවෙමි. සොබාදහමේ සහජීවනය සහ මානව සම්බන්ධතාවල සහජීවනය අතර ඇති සමානකම් මම අධ්‍යයනය කළ අතර, මෙම පර්යේෂණයෙන් මම දුක් විඳින තැනැත්තා සහ රෝගියා අතර සහජීවනය සහ වේදනාව සහ වේදනාව අතර ඇති සහජීවනය දෘශ්‍යමය වශයෙන් නිරූපණය කරන චරිත නිර්මාණය කළෙමි. මෙම සැලසුම අත්හදා බැලීමක් වන අතර නරඹන්නා විෂය වේ.

ඩිජිටල් කලාව

Surface

ඩිජිටල් කලාව කැබැල්ලේ අද්විතීය ස්වභාවය ස්පර්ශ්‍ය දෙයක් ඇති කරයි. මතුපිටට පැමිණීම හා මතුපිට වීම යන සංකල්පය ගෙන ඒමට මූලද්‍රව්‍යයක් ලෙස ජලය භාවිතා කිරීම මෙම අදහසට හේතු වේ. අපගේ අනන්‍යතාවයන් සහ එම ක්‍රියාවලිය තුළ අප අවට සිටින අයගේ කාර්යභාරය ගෙන ඒම සඳහා නිර්මාණකරුට ආකර්ෂණයක් ඇත. ඔහු වෙනුවෙන්, අප විසින්ම යමක් පෙන්වන විට අපි "මතුපිට" ගනිමු.